Mi történik az ajánlatkérés után...

1. Kapcsolatfelvétel

Telefonon vagy e-mailben megbeszélünk egy időpontot egy körülbelül 1-2 órás online konzultációhoz. A konzultáció ingyenes!

2. Konzultáció

A konzultáció során felmérésre kerül a szálláshely és a szolgáltatás, és kialakul melyik a szükséges szolgáltatás. Ezt utána részletesen bemutatom és átbeszélésre kerül a szolgáltatás ára. (Az árak személyre szabottak, függ a projekt méretétől.)
A konzultáció után szerződést kötünk, mely tartalmaz minden fontos részletet a közös munkáról.

3. Indul a munka

Ha úgy döntünk, hogy szükséges, akkor ez a folyamat egy helyszíni szemlével kezdődik, hiszen egy szolgáltatásról sem lehet úgy véleményt alkotni, hogy nem tapasztaljuk meg és nem látjuk a saját szemünkkel.
A megbeszéltek szerint és a látottak alapján elkészítem a körülbelül 20-50 oldalas szakvéleményt (ez csak bizonyos szolgáltatásokra (pl. szervezetfejlesztés) vonatkozik), melyet utána egy újabb konzultáción átbeszélünk.
Ha munkaügyi tanácsadásra van szükség úgy csoportos tanácsadás a javasolt.

4. Nyomonkövetés

Havi megbízásnál a fejlesztés előrehaladását statisztikák készítésével felügyelem, ha szükséges átbeszéljük az újabban felmerülő problémákat.

Ki végzi el mindezt...

Dutka Tímea vagyok, szállodai szaktanácsadó, a Hotelkontroll Kft. tulajdonosa

Tanácsadóként célom a szállodák és panziók teljesítményét a legjobb szintre emelni, ebben segítségemre van a szakmai tapasztalatom, melyet a családi háttérnek köszönhetek. Szüleim 1999 óta foglalkoznak szállodaüzemeltetéssel, melyből kiskorom óta kiveszem a részem.

Az egész ország területén vállalok szervezetfejlesztést, konfliktuskezelést, üzleti stratégiai tanácsadást, illetve a külső és belső kommunikáció fejlesztését. A családi vállalkozás mindenhol felmerülő problémáival is szívesen foglalkozom és állok a családok rendelkezésére.

Csak egy pár szobás panziója van, esetleg apartmantulajdonos? Esetleg egy nagyobb szállodát irányít? 
Keressen bátran, bizalommal!